車子開到別人房頂上,現在房主不讓吊車,想要保險公司修復房子的同時喊我給一萬。The car drove on the roof of someone else’s house. Now the owner doesn’t allow the crane. When he wants the insurance company to repair the house, he calls me 10,000

             車子開到別人房頂上,現在房主不讓吊車,想要保險公司修復房子的同時喊我給一萬,派出所也不做明確調解,我不同意給錢後派出所就說這是調解不達成,這種情況我可以怎麼辦,保險公司也完全不作為啥事都叫我自己協商


              When the car drives to someone else's roof, now the owner doesn't let the crane. When he wants the insurance company to repair the house, he asks me to give 10000 yuan. The police station doesn't make clear mediation. After I don't agree to give money, the police station says that mediation can't be reached. In this case, what can I do? If the insurance company doesn't do anything at all, I will ask myself to negotiate



---------------------------------------------------------

網友回复:對方扣車屬於違法行為


網友回复:怎麼開到房頂上去了?油門當剎車了吧


網友回复:對方沒有權利不讓你吊車,阻攔就報警


網友回复:只能催保險公司走流程理賠啊,他們是不管你怎麼提車,但正常理賠是要的


網友回复:這種事法律幫不了你,我要是你就找十幾個人先把車吊出來再說。


網友回复:吊車的時候,他要是阻攔就報警呀

Comments

Popular posts from this blog

中國交通事故:載磚貨車與兩輛機車、一輛電瓶車發生碰撞碾壓。機車和電瓶車駕駛人傷亡嚴重Traffic accidents in China: a brick truck collided with two motorcycles and a battery car. Motorcycles and battery drivers are seriously injured!

求助,今年五月五號我爸騎著摩托車帶著我媽去上班,一個意外被一輛大貨車追尾。For help, on May 5th this year my dad took my mom to work on a motorcycle, but was accidentally rear-ended by a large truck

我的電動車碎了,對方的小轎車也有些損壞My electric car is broken. The other party's car was also damaged.